CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

السبت، 7 فبراير 2009

انا ليه فكرت فى المدونه ؟؟؟؟

رغم عدم معرفتى الكبيره بالمدونات ولكن راوضتنى الفكره اكتر من مره ...
اتحمستلها اوقات وعزفت عنها اوقات تانيه لحد ما كبرت فى دماغى انى لازم اعملها ...
عملت مدونتين قبل مدونتى دى ودايما كنت لما اخلصها واسجل خروج وارجع علشان ادخلها معرفش ادخل ويبقى فى مشكله فى الباس ورد ...
عزفت عن الفكره من جديد وزهقت وقلت بلاها مدونات ...
بس برضه كان عندى رغبه ملحه وتحدى انى اعمل مدونه وافعلها بدل المدونتين اللى فاتوا ...
وفعلا جربت انهرده اعمل المدونه والحمد لله الامور اتظبطت ومحصلش زى كل مره ...
بس وانا بعملها لقيت نفسى مستغربانى اوووى .. ايه سر الاصرار ده ؟؟؟
انا هعمل ايه فى المدونه دى او ايه جدوتها عندى ؟؟؟؟!!!!!
مش عارفه.. يمكن فى افكار بتراوضنى وببقى حابه اعبر عنها وافرغها من دماغى ...
بس العجيب بقى برغم حماسى للمدونه الا انى اول ما عملتها فعلا فقد الحماسه فى تدوين اى شئ !!!!!!!
مش فاهمه ايه السبب ؟؟؟!!!!
عموما هبدأ اكتب الى كنت محضراه من قبل وبعدين بقى نبقى نشوف حكايه الحماس دى ...

5 التعليقات:

simply me يقول...

ههههههههههه

انا كمان لما عملت المدونه ماكنتش عارفه عملتها ليه
غير ان ماما كانت عماله تقولى اعملى حاجه تنفع على النت ده

بس بعد كده حبيتها قوى
حبيتها لان بقول فيها اى حاجه حتى لو مش عايزه اقولها لحد يعرفنى

بفضفض فيها يعنى براحتى

ان شاء الله ترجع كل رغباتك فى عمل مدونه وتلاقى نفسك مش ملاحقه تكتبى ايه ولا ايه

بس ركزى مع الباس وورد ومش لازم تكون صعبه اوى
:)

simply me يقول...

انا معاكى لو احتاجتى اى حاجه فى المدونه
وياريت تعتبرينى صديقه ليكى


:)

lonely girl يقول...

Bondoka: ميرسى جداااااا ليكى يا جميل اول حد يضيفلى تعليق فى المدونه ويشجعنى ...

وان شاء اركز واحاول استعيد رغبتى فى التدوين من جديد ..

ونورتى المدونه ..

محمود ماجد يقول...

مواضيعك كلها هادفه ومميزه

lonely girl يقول...

محمود ماجد :

اهلا بيك فى المدونه ..
ميرسى لرأيك ..
واتمنى تكون المواضيع مفيده ومميزه فعلا بالنسبالك وتكون متابع ليها ..